Kubki z logo firmowym
Kubki z logo firmowym mogą być rozpowszechniane przede wszystkim przez samych pracowników. Otrzymują oni tego rodzaju gadżety i mogą ich używać bądź w budynku firmy, bądź też zabrać z sobą do domu. Jeśli istotna dla firmy jest promocja poprzez owe kubki, druga opcja jest o wiele bardziej skuteczna. Gadżet ten może bowiem promować markę nie tylko wśród pracowników i ich rodzin, ale również znajomych. Dlatego warto zadbać o odpowiednią prezencję. Kubki z logo powinny być na tyle efektowne, aby przyciągać uwagę osób widzących je po raz pierwszy. Wówczas można mieć pewność, że okażą zainteresowanie tego typu przedmiotami.
Inną metodą „dystrybucji” kubków z nadrukowanym logo firmy jest ich rozdawanie na różnego rodzaju imprezach firmowych zamkniętych, a przede wszystkim otwartych. W pierwszym przypadku efekt akcji będzie podobny jak wręczenie każdemu pracownikowi takiego gadżetu, o czym mowa była powyżej. W drugim przypadku natomiast każdy przechodzień może otrzymać kubek, który służyć będzie dalszej popularyzacji firmy. Metoda jest sprawdzona i bardzo skuteczna, należy bowiem do najbardziej masowych form marketingowych. Będzie jednak tym bardziej skuteczna, jeśli kubki z logo firmowym będą efektowne lub eleganckie. Można powiedzieć, że sukces jest wówczas gwarantowany.
Rozmaite gadżety reklamowe stanowią jedną z najpopularniejszych form marketingu. Dzieje się tak z powodów wspomnianych wyżej. Na przykładzie kubków zawierających loga firm można stwierdzić, że forma ta będzie się dalej w marketingu rozwijać.