Tanie rozmowy a kontakty z nowymi klientami
Nowe grupy klientów zaczynają pojawiać się w naszej firmie i współpracujemy z nimi w odpowiedni sposób, ponieważ tylko wtedy utrzymujemy z nimi kontakt na właściwym poziomie. Jest on utrzymywany już na samym początku, od kiedy uzyskaliśmy od naszych klientów pewne informacje, jak numer telefonu. Na jego podstawie wykonujemy Tanie rozmowy, poprzez które informujemy ich o wielu cennych nowościach, które pojawiają się w naszej sprzedaży, w nowych umowach. Chcemy, aby byli z nimi na bieżąco.
Pewne z nich mogą stanowić cenne ulepszenie dla ich aktualnej umowy, więc na jej zmianę mogą się zdecydować w najbliższym czasie. Wyręczają nas w tym Tanie rozmowy, ponieważ już w czasie takiego kontaktu telefonicznego następuje zamówienie usługi bądź zakup produktu. I klienci przedstawia nam właściwie informacje o sobie, jako o kupującym, które są szybko zapisywane przez konsultantów telefonicznych. Ci pracownicy działów Call Center są coraz bardziej wyszkoleni w tym kierunku i dzięki temu odnoszą o wiele lepsze rezultaty. Wspaniałe wyniki zapewnia im jeszcze odpowiedni skrypt rozmów, którego jakość została już wielokrotnie wypróbowana. Jest on przygotowywany przez prawdziwych specjalistów, którzy są w stanie odnieść się do potrzeb, jak i oczekiwań nowych klientów. Analizują takie grupy odbiorców i specjalnie dla nich tworzą właściwy skrypt rozmów. Następnie przez pewien czas zastanawiają się nad jego jakością, więc może to później prowadzić do jego pewnych ulepszeń.
Pewne zastrzeżenia przedstawiają inni pracownicy w działach call center, również konsultanci. Wtedy łatwiej jest im zapewnić, że takie Tanie rozmowy będą mogły z czasem przynosić o wiele lepsze rezultaty. Jest to ważne podczas zmiany asortymentu, jak i prowadzenia sprzedaży na wysokim poziomie. Docieramy wtedy do klientów na różne sposoby. A rozmowy telefoniczne są bardzo dobrym rozwiązaniem, ponieważ sprawiają, że zbliżamy się do naszych klientów. I właśnie ta zaleta okazuje się przemawiająca podczas prowadzenia sprzedaży.